Programovani GUI

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Červen 7 16:27:05 CEST 2000

On Wed, 07 Jun 2000, you wrote:

> [...]

- u wxPythonu je orginalni dokumentace k wxWindows s nejakymi
   poznamkami (neni jich moc).

- Tkinter byl standardni soucasti distribuce i v dobe kdy
  k nemu nebyla temer zadna dokumentace a ta ktera byla
  tak predpokladala znalost TCL

- podpora pro MacOS ve  wxWindows je, wxPython
    nikdo jeste nenaportoval. Je tu nejaky sponzor, ktery
    by zajistil CodeWarrior nebo neco takoveho?

- o instalaci se da diskutovat, ale ja jsem to
    ve Windows95,98, NT a 2000 uklikal v pohode
   (standardni instalace programu pro Windows)
   Pokud jde o to jak distribuovat aplikace napsane
   ve wxPy tak bych rekl, ze jdou "zabalickovat"
   s interpreterem a knihovnami stejne jako
    v pripade Tk tak, ze nikdo nepozna v cem to bylo
   napsano.

- tutorial existuje i kdyz jeho rozsah je maly
   a jeste neni dokonceny :). Mam pocit, ze to autor
   zatim resil demem coz jako dokumentace neni
   moc dobry napad, ale zive si vzpominam
   na stejna laborovani s Tkinter v Py 1.4

- s tou odladenosti tezko rici. Fakt je, ze treba
    pod  Windows se mi podarilo napast program, ktery
    celou aplikaci poslal k zemi

Na druhou stranu Tkinter je silene omezeny pokud jde
o moznosti GUI a IMHO se hodi tak pro mensi
konfiguracni utility.

> Zrovna dneska jsem navic zaslechl, ze "tecky ve jmenech jeste
> nedelaji OO". :-)

To by mohlo byt na dlouhou diskusi v niz bychom
zrejme dosli na to, ze tecka je taky objekt nebo
neco takoveho :-).  Vhodnost ci nevhodnost pristupu
nejakeho programu, knihovny apod. si musi zvazit kazdy sam.
U wxPythonu mam pocit, ze prilis kopiruje C++ wxWindows, ale
ze by mi to az tak vadilo? :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr