Programovani GUI

David Zabensky zabensky na ica.cz
Čtvrtek Červen 8 09:05:06 CEST 2000

Ahoj,

kdyz se bavime o GUI na Linuxu, mam dotaz. Zkousel jsem kombinaci KDevelop a Qt. Moc
prijemne se v tom pise (alespon mi), nicmene mi take vadi ta licence Qt. Koukal jsem i na GTK,
resp. GTK-- ale neni mi jasne, jestli podporuje architekturu document/view. Podle toho, na
co je urceny Glade atd. bych typoval spise na to. ze v GTK se pise stylem samostatnych
oken (neco jako v Delphi). Lze i v GTK psat formou document /view (jako v Qt)?
Resp. jsou na to pripravene nejake tridy v Gtk-- ?

Dekuji David

PS: Jeste me napadla jedna vec - s tim, jak Linux zacina "dobyvat" i desktopy bych typoval,
ze bude pocet GUI programatoru pro Linux stoupat. Zvlast lidi co delali v Delphi a wirech a budou
chtit sve aplikace preklopit do Linuxu. Nestalo by za to zalozit novou konferenci jenz by se venovala
jen GUI - napr. linux-gui na neco.cz?