Instalace RH 6.1 konci chybou: recived signal 7

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Červen 7 21:00:23 CEST 2000

Honza Sanek wrote:

> Instaluji RH 6.1 na 386 s 8MB paměti a HDD 120 MB. Kazda instalace konci
> hlaskou viz. subj. Vyzkousel jsem instalaci pres nfs, ftp, httpd a nakonec
> jsem tam nainstaloval CD ROM. Pokazde je to stejne. V cem muze byt problem?

Máte málo paměti.

Můžete zkusit následující postup:

- z 8MB počítače vyjměte disk a dejte ho do počítače s větší RAM

- na tomto počítači proveďte instalaci a nejspíše také minimalistickou
  konfiguraci a zkompilování vlastního jádra

- disk vraťte do původního počítače

Dalším řešením může být použití jiné distribuce

--
/*