C++ kontainery

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Středa Červen 7 22:39:46 CEST 2000

>a omlouvam se za mirny OT, ale nevi nahodou nekdo, kde bych se dozvedel
>neco o implementaci kontejneru v C++ na ruznych platformach? Nebo jinak,
>lze se spolehnout na dostatecne kvalitni implementaci asociativniho
>kontejneru map pri psani prenositelne aplikace? Potrebuji jistou zaruku
>rychlosti, aby to pak nekde na Solarisu nehledalo polozku sekvencnim
>porovnavanim klicu :)

Jestli máte na mysli STL, tak skoro se spolehnout dá. Koneckonců není ani
moc různých implementací STL, a kód není tak moc implementačně závislý na
různých platformách.

Spíše mi připadá jako větší problém zajistit, aby na všech potřebných
platformách, kam chcete portovat byl dostatečně kvalitní překladač C++ s
potřebnou podporou šablon a dalších věcí.

Miloslav Ponkrác