C++ kontainery

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červen 7 23:23:57 CEST 2000

On 07/06/2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Jestli máte na mysli STL, tak skoro se spolehnout dá. Koneckonců není ani
> moc různých implementací STL, a kód není tak moc implementačně závislý na
> různých platformách.
>
> Spíše mi připadá jako větší problém zajistit, aby na všech potřebných
> platformách, kam chcete portovat byl dostatečně kvalitní překladač C++ s
> potřebnou podporou šablon a dalších věcí.

Ano, mam na mysli STL. Ale to, ze by se nemusel vsude nalezat vhodny
kompiler, to me prekvapuje. Ja si zacinam C++ osahavat, protoze
pripravuji projekt na bazi XML/XSLT a zatimco parseru je dostatek, XSLT
procesor pro C jsem nasel zatim jenom jeden a ten mi z ruznych duvodu
nezamlouva, takze moje volba padla na xerces/xalan z Apache XML projektu
a ty jsou urceny pro C++. No a jak se tak probiram vsemoznou dokumentaci
k C++ na Netu, narazil jsem nekde na tuhle vetu:

"Container types, iterators and generic algorithms are what was known
before as the Standard Template Library, created by Alexander Stepanov.
It is now incorporated in the C++ Standard Library. The name STL is
still useful to refer to this specific part."

A jelikoz mi ten dokument, ze ktereho to pochazi, nepripadal jako
zamereny na jednu platformu ci kompiler, usuzoval jsem z toho, ze je to
bezna zalezitost vsude.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi