dosemu, foxpro a zamykani souboru

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Červen 8 09:08:27 CEST 2000

Dobry den

Pokousim se rozjet ekonomicky system na RH6.1 (sitove).
Jako souborovy server jsem zkousel sambu, win a novell.
Problem tam nastava v nejake chybe pri zamykani vet a souboru v databazich.
Pusti me to do akci, ktere by mi mel prokazatelne zakazat (kdyz je dela jiny
uzivatel). Sit mam pripojenou namountovanim pres sambu, nebo ncpfs do adresare
a pak to zpristupnuji pres lredir.
Pokud v pripade novellu pouziju vlm a ipxsupport, tak se zda ze se zamykanim
souboru problemy nejsou, ale zase to tak po 20 vterinach padne na hubu (i
dosemu) a na obrazovce mi zbude vypis registru s  instrukci push blabla.

Neresil nekdo neco podobneho?

Zkousel jsem dosemu 0.99.14 a 1.0.0-1

Diky moc

Petr Zapadlo