dosemu, foxpro a zamykani souboru

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Čtvrtek Červen 8 19:34:06 CEST 2000

 Dobry den

> Pokousim se rozjet ekonomicky system na RH6.1 (sitove).

;-) a je to _sietova_ vezia???

> Jako souborovy server jsem zkousel sambu, win a novell.
> Problem tam nastava v nejake chybe pri zamykani vet a souboru v
databazich.

O zamykanie viet v databazach sa stara foxpro, samba s tym vela nema...

> Pusti me to do akci, ktere by mi mel prokazatelne zakazat (kdyz je dela
jiny
> uzivatel). Sit mam pripojenou namountovanim pres sambu, nebo ncpfs do
adresare
> a pak to zpristupnuji pres lredir.
> Pokud v pripade novellu pouziju vlm a ipxsupport, tak se zda ze se
zamykanim
> souboru problemy nejsou, ale zase to tak po 20 vterinach padne na hubu (i
> dosemu) a na obrazovce mi zbude vypis registru s  instrukci push blabla.

Presne tak, ale problem bude samotne foxpro (teda single) - nesietova
verzia.

> Neresil nekdo neco podobneho?

Riesilo sa to tu v konferencii, treba prezriet archiv ;-)
A riesilo sa to dostatocne dlhu dobu a opakuje sa to
pomerne pravidelne 8)

> Diky moc

Neni zac

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454