Ako z RH6.2 na Win cez LPT?

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 8 10:52:38 CEST 2000

Jo s win98 je to tezky, jestli nemate win98SE pak asi nijak. U win98SE
je uz udelano jakes takes maskaradovani, tusim, ze se to jmenuje
"Sdileni pristupu na Internet" a na tvrdo vyzaduje nastaveni vasi vnitrni
sitove adresy 192.168.x.y (jeste tusim, ze to x=1). Jinak to nefunguje.
Jednou jsem to nastavoval, ale to je asi vsechno co o tom vim. Proc to
neudelate opacne? Linux pripojit do internetu a pak je to daleko jednodussi.

Libor