Ako z RH6.2 na Win cez LPT?

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Čtvrtek Červen 8 19:40:33 CEST 2000

Dobry den,

podobny problem som riesil dost dlho, treba pouzit nejaky proxy server
pre windows....

> Jo s win98 je to tezky, jestli nemate win98SE pak asi nijak. U win98SE
> je uz udelano jakes takes maskaradovani, tusim, ze se to jmenuje
> "Sdileni pristupu na Internet" a na tvrdo vyzaduje nastaveni vasi vnitrni
> sitove adresy 192.168.x.y (jeste tusim, ze to x=1). Jinak to nefunguje.

100% pravda, ale aj ked to funguje tak to funguje akosi smiesne
(nezhadzuje linku, obcas ju nahodi sam od seba,...)

> Jednou jsem to nastavoval, ale to je asi vsechno co o tom vim. Proc to
> neudelate opacne? Linux pripojit do internetu a pak je to daleko
jednodussi.

TO JE TO SPRAVNE RIESENIE....
Linux+pppd (pripadne dial on demand)+maskarada. 100% spolahlive...

A teraz som si vsimol asi cosi podstatne

Neda sa do toho linuxoveho stroja doplnit nejaka sietovka?
Bolo by to asi podstatne jednoduchsie....

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454