Sdilene ovladani PPP linky ???

Michal Kral prototypa na brn.inecnet.cz
Čtvrtek Červen 8 10:52:16 CEST 2000

Dobry den,

jsem presvedcen, ze nasledujici problem byl jiz mnohokrat v konferenci
diskutovan, bohuzel vsak v soucasne dobe jsem v archivu nic co by
mi pomohlo nenasel.

Mam pripojeno nekolik stanic pres Linuxovy stroj s nakonfiguovanym
dial-up PPP pripojenim a maskaradou do Ineterneru a resim problem
nejakeho "chytreho" nahazovani PPP linky.

Puvodne jsem zkousel 'diald', ale ten se prilis neosvedcil, protoze
nahazuje linku kdykoli se cokoli "sustne" na siti, co nedejboze nema
lokalni adresu.

Po techto zkusenostech byla moje predstava takova, ze by mel na Linuxove
gateway bezet najaky server, na ktery by registroval pozadavky
nejruznejsich
klientu na zaklade toho linku "nahazovat/schazovat".

Tento princip je sice implementovan v nekolika balicich
(MasqDialer,DialControl,
Connect ...), ale ani po nekolikadennim experimentovani se mi zadny z
nich
nepodarilo presvedcit ke spolehlivemu provozu.

Mimo bezneho manualniho "nahazovani" linky z interaktivnich klientu
potrebuji
i moznost ovladat linku ze skriptu napr. pro automaticky
prijem/odesilani posty
atd ...

Zminene baliky mi prisly jakesi "amaterske" a nemam ani prilis duveru k
jejich
bezpecnosti.

Neporadi mi nekdo nejake reseni, ktere by bylo zalozeno ne necem
standardnim a seriosnim :-)) ???

Dekuji

		Michal Kral