Sdilene ovladani PPP linky ???

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 12 15:29:12 CEST 2000

O víkendu jsem právě řešil ruční nahazování linky na svém WEBovém
ovládání (Apache+PHP3), na kterém mám i vyřizování pošty, přidávání
uživatelů a podobné základní úkony.

Pro ruční nahazování linky, či nahazování ze skriptu mi připadá
nejjednodušší použít přímo pppd. V mém případě jsem nahazování /
zavěšování linky řešil pomocí řídícího shellového skriptu, který sleduje
svůj konfigurační soubor, do nějž mu ostatní píší vzkazy typu "připojit"
či "odpojit". Skript je spouštěn z inittabu a číhá a číhá :)

Stačí tolik jako inspirace?
Slávek.