Apache+PHP3

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Čtvrtek Červen 8 15:08:08 CEST 2000

Dobry den,
zkousel jsem instalovat PHP do Apache podle popisu, instalace probehla
normalne, ale dostal jsem se jen k tomuto hlaseni:

Starting httpd: Syntax error on line 247 of /etc/httpd/conf/httpd.conf:
API module structure `php3_module' in file /etc/httpd/modules/libphp3.so is
garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?

Instaloval jsem vse z CD RH 6.1 v rpm a potom  jsem od RedHatu stahnul i
novy Apache, novy balik php a stale nic. Ten modul jsem pouzival ruzny,
podle baliku.

V cem je asi chyba ?
nebo
Neexistuje nekde osvedceny balik Apache+PHP3+Perl pro RH 6.1 ?  MySQL
nepotrebuji.

Dekuji

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz
http://www.apexcomp.cz
Remember! Everybody is talking about Linux, Linux...