Apache+PHP3

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Červen 8 15:52:33 CEST 2000

Stáhněte si Apache a PHP z RedHatu 6.2 CZ - již několikrát jsem si
vyzkoušel, že vše funguje bez problémů a RPMka již i provádí potřebné
úpravy konfiguračních souborů pro své instalaci.

Se stejným problémem jsem se setkal při kombinaci Apache-cs a PHP-necs.

Slávek.