Ako z RH6.2 na Win cez LPT?

belicka belicka na ns.basl.sk
Pátek Červen 9 08:07:14 CEST 2000

> A teraz som si vsimol asi cosi podstatne
>
> Neda sa do toho linuxoveho stroja doplnit nejaka sietovka?
> Bolo by to asi podstatne jednoduchsie....
>
> Vlado

Prave o to tu ide. Doteraz som pripojeny pomocou sietovej
karty, no pouzivam jeden pocitac pre dve siete. Odteraz vsak
budeme mat v kancelarii jeden internetovy pocitac pre troch
ludi pripojeny k inet serveru cez ethernet. Aby sme sa tolko
netlacili dovolil mi sef prepojit ich pomocou paral. alebo ser.
kabla.
                                                        belicka na ns.basl.sk