icq cez socks5 nefunguje

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Červen 9 08:49:41 CEST 2000

Zdravim.
Pustam icq cez socks5 proxy server. Avsak pred casom mi to prestalo nejako
fungovat. Tak som to updatol na najnovsiui verziu socks5-v1-r10, ktora aj
pekne vypisuje co to robi(v test mode). Avsak neviem prist na to kde je
chyba. Mam pusteny tcpdump a poziadavka ktora vyjde zo socks5 servera na
icq-server vyzera uplne rovnako ako z klienta co ma priamu konektivitu.
Avsak icq-server odpoveda iba clientovi s priamou konektivitou.
Som z toho jelen, nakolko cez to socks5 pustam aj irc a to podla vsetkeho
funguje. Netusi niekto kde moze byt chyba ?

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2