icq cez socks5 nefunguje

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Pátek Červen 9 09:08:44 CEST 2000

On Fri, 9 Jun 2000, Jan Satko wrote:

> Zdravim.

Zdravim taktez,

> Pustam icq cez socks5 proxy server. Avsak pred casom mi to prestalo nejako
> fungovat. Tak som to updatol na najnovsiui verziu socks5-v1-r10, ktora aj
> pekne vypisuje co to robi(v test mode). Avsak neviem prist na to kde je

Myslite ICQ pro win nebo pro linux? Pokud se jedno o ICQ pro win, tak je
potreba si nainstalovat ICQ2000 - s tim uz neni problem s
socks5-v1-r10. Pokud myslite ICQ pro linux, tak s tim bohuzel neporadim,
protoze me funguje k plne spokojenosti i s socks5-v1-r10.

Mirek

--

http://www.vsb.cz/~p96221
GSM: +420-603-851144