make a tabelatory (vim & tabulatory - jak odstranit)

Pátek Červen 9 09:50:46 CEST 2000

On Fri, 9 Jun 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Stačí zalistovat třeba v helpu pro jiné make programy. A je to jednoduché.
> Prostě se řekne, že závislosti musí začínat na prvním sloupci řádky, zatímco
> příkazy musí předcházet alespoň jedna mezera, nebo tabelátor.

Tak treba...

make(1S)             SunOS Specific Commands             make(1S)

     The first line that does not begin with a TAB or `#'  begins
     another target or macro definition.

MAKE(1)                   Silicon Graphics                 MAKE(1)

     ...The first non-empty line that does not begin with a tab
     or # begins a new dependency or macro definition....

Jeste bych se mohl podivat na jine unixy, ale nemyslim, ze bych tam nasel
neco jineho.

> Přiznám se jinak bez mučení, že si nedokážu představit potřebu
> odsazovat řádek se závislostmi, ani kvůli direktivám.

A mate potrebu odsazovat v cecku po if a while? (Ja tedy ano.)
(Na tomto miste predem poznamenavam, ze vim, ze jedina tak nejak
portabilni direktiva je include.)

Nicmene jeste jsem videl jeden priklad, kde se odsazuje z celkem
smysluplneho duvodu. To, co generuje imake ma definice promennych odsazene
mezerami tak, aby licovaly rovnitka.

Tim nechci rict, ze mi pripada vyber tabelatoru jako znaku uvozujiciho
prikazy idealni, ale to, ze interpretovani mezer na zacatku radku tak,
jako by tam byl ten tabelator, patri do kategorie jednoduchych, vsem
pochopitelnych a nespravnych reseni.