vim & tabulatory - jak odstranit

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Červen 9 01:18:13 CEST 2000

>Jaka ma byt *korektni* interpretace tohoto makefile?
>
>a : b
>  b : c
>  c : ; echo 1
>
>Pozn. nejsou tam zadne tabelatory.
>Pozn.2 takhle to odsazeni vypada pochopitelne jako nesmysl, ale kdyz se
>tam pridaji nejake direktivy (ifeq), tak to muze davat dobry smysl.

Stačí zalistovat třeba v helpu pro jiné make programy. A je to jednoduché.
Prostě se řekne, že závislosti musí začínat na prvním sloupci řádky, zatímco
příkazy musí předcházet alespoň jedna mezera, nebo tabelátor. A je to, a tak
to taky na mnoha systémech pracuje. A pokud vím, tak většina make scénářů
tak napsaná je. Osobně nevidím důvod, proč to nedodržovat. Přiznám se jinak
bez mučení, že si nedokážu představit potřebu odsazovat řádek se
závislostmi, ani kvůli direktivám. Možná je to tím, že jsem je používal
pouze na jiných platformách, než na Linuxu. A tak vždy platilo že direktivy
byly na samostatných řádcích, a nic jiného než direktiva na řádku nebyla.

Miloslav Ponkrác