Instalace RH6.2 na partition za cyl 1024

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pátek Červen 9 15:17:33 CEST 2000

Martin Smetak wrote:

> Dobry den,
>
> vcera jsem nainstaloval RH6.2 na 20GB disk,kde hda1 je
> 16GB fat32 partition a Linux native je od toho mista dal na
> extended. No a kdyz jsem chtel bootnout ,tak mi misto LILO
> nabehla obrazovka plna nul a jednicek :) Zajima me,jestli je to
> tim,ze jsem nainstaloval linux tak "daleko" a mam to tedy prepartisnovat,
> nebo jestli je problem (ve me) nekde jinde.

Pokud jste si pro jistotu nechal behem instalace vytvorit bootovaci
disketu, tak jste za vodou:

- nabootujte z diskety
- stahnete si nejnovejsi LILO (nejradsi jako RPM)
- nainstalujte je (upgradujte pres rpm -U)

Jestli nemate boot disketu, tak si sezente nejakou dobrou rescue disketu
(http://freshmeat.net), ale takovou aby bylo mozne spustit lilo (musi
tam byt libc.so.6 a ld-linux.so.2) a rpm (je linkovane staticky, tak by
melo jet). Mozna budete muset trochu kouzlit s /etc/ld.so.conf.

--
Milos Prudek