Debian 2.1 a freetype

Martin Kucera mk na uh.cz
Pátek Červen 9 13:21:42 CEST 2000

Dobrý den,
pokouším se nainstalovat True Type fonty do X. Chtěl jsem použít návod, který
vyšel na root.cz od Michala Krause, leč zdá se, že se od té doby leccos
změnilo, navíc jsou zde jisté odlišnosti od Redhatu. Mám nainstalované balíky
freetype2 a freetype2-dev, o nichž nevím, zdali nahrazují onen freetype => 1.2.
V archívu konference jsem našel, že xfsft již není nutno používat, že na to
slouží xfs. Kde bych ovšem potom nastavil cesty k fontům a co by zajišťovalo
překódování z win1250 do iso8859-2? Obávám se, že bych potřeboval radu někoho,
komu True Typy v debianu fungují, jak nato.
Předem díky.

--
Poklona.

 	Martin Kučera