Debian 2.1 a freetype

Martin Kucera mk na uh.cz
Sobota Červen 10 11:02:23 CEST 2000

Ještě bych rád něco doplnil...
> pokouším se nainstalovat True Type fonty do X. Chtěl jsem použít návod, který
> vyšel na root.cz od Michala Krause, leč zdá se, že se od té doby leccos
> změnilo, navíc jsou zde jisté odlišnosti od Redhatu. Mám nainstalované balíky
> freetype2 a freetype2-dev, o nichž nevím, zdali nahrazují onen freetype => 1.2.
Zkompiloval jsem tedy ještě freetype 1.3, jako font server zkusím tedy xfs
Můj problém spočívá v tom, že se mi nedaří nainstalovat ttmkfdir, respektive
instalace proběhne bez chybové hlášky po úpravě Makefile (změnil jsem pouze
cestu k freetype), leč žádný soubor ttmkfdir neexistuje. Nevíte prosím, co
dělám blbě?
> V archívu konference jsem našel, že xfsft již není nutno používat, že na to
> slouží xfs. Co by zajišťovalo
V man xfs o překódování za běhu není zmínka.