SW DVD player

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Neděle Červen 11 14:41:01 CEST 2000

On Sun, 11 Jun 2000, you wrote:
> Na http://kdvd.sourceforge.net/ se objevila prvni verze KDVD playeru, ale je
> n ve zdrojacich. Nemohl by to nekdo zkompilovat a poslat mi to? Jsem uplny z
> acatecnik v linuxu.
> Na prehravani DVD /*.vob/ pouzivam mpeg2play 0.6, ktery ma spoustu chyb. Nev
> i nekdo o lepsim prehravaci?
>                                                   S pozdravem Ondracek

Ahoj,

	rad bych, ale zkompilovat neco pro KDE neni az tak jednoduchy, kdyz
nevim nic o tvem pocitaci a konfiguraci - distribuce, verze kernelu, umisteni
knihoven.....

	Ale zkompilovat neco pro linux je jednoduche (kdyz to funguje) postup
je nasledujici:
	stahnout (treba kdvd-0.0.1.tar.gz) - jmeno jen jako priklad;
	tar -xvf kdvd-0.0.1.tar.gz
	gunzip kdvd-0.0.1.tar
	(taky je mozne misto techto dvou kroku tento jeden:
	tar -xv --use=gzip -f kdvd-0.0.1.tar.gz)
	potom by se mel vytvorit adresar kdvd-0.0.1
	cd ./kdvd-0.0.1
	precist INSTALL a README, vetsinou se to hodi, to lze treba
	less INSTALL
	to vam vetsinou rekne abyste spustil configure skript:
	./configure (jen pokud je vas shell sh, nebo bash, jinak "sh configure")
	pokud to nenahlasi errory tak:
	make
	na instalaci musite byt root (su )
	make install

	a je to - pokud vse fungovalo....
	kdyz ne tak asi ./configure nahlasil ze neco nenasel - tedy bud to
	opravdu na pocitaci neni, nebo to configure nevidi. Kdyz to nevidi, tak
	to najdete rucne a nastavte spravnu volbu - seznam voleb je v
	./configure --help

	Mimochodem tohle vse je napsano v README, ale to pro priklad ze to
	treba nebylo jasne...

		David