SW DVD player

Karel Ondracek karel.ondracek na atlas.cz
Úterý Červen 13 06:56:41 CEST 2000

David Siska <d.siska na warwick.ac.uk> píše v diskusním
příspěvku:00061113503602.24702 na mullet...
Nev

> [...]
> ./configure (jen pokud je vas shell sh, nebo bash, jinak "sh configure")
> pokud to nenahlasi errory tak:
> make
> na instalaci musite byt root (su )
> make install
>
> a je to - pokud vse fungovalo....
> kdyz ne tak asi ./configure nahlasil ze neco nenasel - tedy bud to
> opravdu na pocitaci neni, nebo to configure nevidi. Kdyz to nevidi, tak
> to najdete rucne a nastavte spravnu volbu - seznam voleb je v
> ./configure --help
>

> Mimochodem tohle vse je napsano v README, ale to pro priklad ze to

Zkousel jsem to kompilovat, ale po ./configure jsem skoncil na tomto
hlaseni. To jsem musel nainstalovavat spoustu rpm balicku, protoze to
vyzadoval configure skript.

checking for msgfmt... /usr/bin/msgfmt
checking for gmsgfmt... /usr/bin/msgfmt
checking for xgettext... /usr/bin/xgettext
checking for KDE... libraries /usr/lib, headers /usr/include/kde
checking for extra includes... no
checking for extra libs... no
checking for kde headers installed... configure: error: your system is not
able to compile a small KDE application!
Check, if you installed the KDE header files correctly.

Tak to nevim, co s temi kde headers. Mam je v /usr/include/kde

Ja pouzivam RH6.2CZ linux s puvodnim jadrem.
Linux localhost.localdomain 2.2.14-6.0.1 #1 Fri Apr 14 10:44:40 EDT 2000
i686 unknown

Predem dekuji za pomoc.