o5 samba - tisk

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 12 16:27:27 CEST 2000

On Mon, 12 Jun 2000, Dusan Lampart wrote:

> [...]
> V smb.conf jsem zkousel jak
>  path = /var/spool/lpd/lp
> tak
>  path = /var/spool/lpd/samba (jak jsem se docetl na www.root.cz)
> Ve Win98 mam nainstalovanu prislusnou tiskarnu.
> Vysledek: v nastavenem "path" se vytvori soubor prislusny tisku
> (ZkusebniStranka, Microsoft-doc) a to je vse.
> Kdyz si na Linuxu necham vypsat tiskovou frontu, tak je prazdna.
> Souboru (ZkusebniStranka) jsem zkousel nastavit veskera mozna prava
> a vlastniky a nic. Kdyz dam "lpr ZkusebniStranka", taxe vytiskne.

tudy ne pratele, sem patri treba /var/tmp, tohle je cesta, kam se ukladaji
soubory, ktere maji by vytisteny, nikoliv fronta tiskarny. Samba potom
zavola lpr s jmenem toho souboru.

>    browseable = yes
> # Set public = yes to allow user 'guest account' to print
>    guest ok = yes

pokoud je tam povoleny guest, je potreba zjistit, jestli ma prava tisknout
uzivatel pcguest, ktereho tam temer jiste nemate. Melo by pomoct guest
account = nobody.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.