o5 samba - tisk

Dusan Lampart dusan.lampart na vsb.cz
Úterý Červen 13 12:53:43 CEST 2000

> tudy ne pratele, sem patri treba /var/tmp, tohle je cesta, kam se ukladaji
> soubory, ktere maji by vytisteny, nikoliv fronta tiskarny. Samba potom
> zavola lpr s jmenem toho souboru.

no neco takoveho jsem tusil
protoze to neslo, tak jsem zkousel i takove moznosti

> pokoud je tam povoleny guest, je potreba zjistit, jestli ma prava tisknout
> uzivatel pcguest, ktereho tam temer jiste nemate. Melo by pomoct guest
> account = nobody.

to ale preci nevylucuje tu variantu, ze radne zavedeny uzivatel v
smbpasswd, kteremu funguje sdileni adresaru muze tisknout, ne ?
neni mi jasne to, kdyz pri tisku se ten soubor vytvori v "path", tak
proc ho samba nevytiskne ???
kam se mam podivat ? v logu samby neni zadny error ...

Dusan Lampart