Pridani uzivatele do souboru /etc/smbpasswd

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červen 12 22:33:38 CEST 2000

On Mon, 12 Jun 2000, Ondrej Prokop - WEBBOT wrote:

> Potrebuji pridat heslo uzivatele do souboru /etc/smbpasswd , predtim jsem to delal
> s pomoci SWATu, ale potrebuji to delat z prikazove radky.
> Nemuzu prijit jak - neumim moc anglicky abych si to precetl v man a v knihach jsem to nenasel

Vynatek ze skriptu -

SMBPWCONVERT="/usr/bin/mksmbpasswd.sh"
SMBPASSFILE="/etc/smbpasswd"

cat /etc/passwd | grep -w $LOGINNAME | $SMBPWCONVERT | grep -w $LOGINNAME >> $SMBPASSFILE

To vyrobi prazdny zaznam, pak je treba pouzit smbpasswd prikaz k nastaveni
hesla, pripadne ho nastavit pres pam_modul apod ...