Pridani uzivatele do souboru /etc/smbpasswd

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Červen 12 21:57:09 CEST 2000

Ondrej Prokop - WEBBOT <webbot na telecom.cz> wrote:
 : Potrebuji pridat heslo uzivatele do souboru /etc/smbpasswd , predtim jsem to delal
 : s pomoci SWATu, ale potrebuji to delat z prikazove radky.
 : Nemuzu prijit jak - neumim moc anglicky abych si to precetl v man a v knihach jsem to nenasel

 : Muze mi nekdo pomoct?

addtosmbpass username < /etc/samba/smbpasswd >  /tmp/smbpasswd
mv /tmp/smbpasswd /etc/samba/smbpasswd

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |