Swap pres NFS

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Úterý Červen 13 11:26:33 CEST 2000

Rozcházím tady staré 386ky (4MB RAM, bez disku), ze kterých bych chtěl
udělat tiskové lpd servery. Stáhl jsem si balíček etherboot, vyrobil
kernel, který umožňuje přimountovat root přes NFS, linux na stanici
nabootuje, jsem schopen se přihlásit atd. Nejsem ale schopen zprovoznit
swapování přes NFS. Vyrobil jsem si na serveru 20MB swapovací soubor
(dd, potom mkswap), pokud jej použiji přímo na serveru pomocí "swapon
SWAPFILE", začne se bez problémů používat. Pokud to samé chci zadat na
bezdiskové stanici, dostanu hlášku "swapon: /SWAPFILE: Invalid
argument".
Nezkoušel tohle někdo, nebo neví někdo, zda vůbec lze takto swapovat
přes NFS, nebo je k tomu potřeba nějaký patch do jádra?
--
Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.