Swap pres NFS

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 13 12:43:39 CEST 2000

Zdenek Drlik <zdenek.drlik na kleibl.cz> wrote:
 : Rozcházím tady staré 386ky (4MB RAM, bez disku), ze kterých bych chtěl
 : udělat tiskové lpd servery. Stáhl jsem si balíček etherboot, vyrobil
 : kernel, který umožňuje přimountovat root přes NFS, linux na stanici
 : nabootuje, jsem schopen se přihlásit atd. Nejsem ale schopen zprovoznit
 : swapování přes NFS. Vyrobil jsem si na serveru 20MB swapovací soubor
 : (dd, potom mkswap), pokud jej použiji přímo na serveru pomocí "swapon
 : SWAPFILE", začne se bez problémů používat. Pokud to samé chci zadat na
 : bezdiskové stanici, dostanu hlášku "swapon: /SWAPFILE: Invalid
 : argument".
 : Nezkoušel tohle někdo, nebo neví někdo, zda vůbec lze takto swapovat
 : přes NFS, nebo je k tomu potřeba nějaký patch do jádra?

je k tomu treba patch, ja som kedysi mal diskless pocitace (8-16MB RAM)
ktore swapovali cez NFS, povodne som patch stiahol z
http://www-math.math.rwth-aachen.de/~LBFM/claus/nfs-swap/ a upravil som ho pre
kernel 2.0.36, islo to celkom pekne, len to vypisovalo obrovske
mnozstvo chybovych hlasok, napokon som zrusil prislusne printk v kerneli
a nebol s tym ziadny problem.

Patch pre 2.2 urcite niekde na sieti bude, mozno 2.0 bude lepsi
pre pocitace s takou malou pamatou (2.4 urcite nie)

mozno nbd je schodnejsia cesta....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |