trideni textoveho souboru

elef roka na elef.sk
Úterý Červen 13 12:03:22 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, Michal Krause wrote:

> Ale uniq potrebuje prave to, aby byl soubor setrideny, coz nemusi vzdy
> jit.
>
> Pro ale vlastne reaguju. Chtel jsem poprosit vsechny diskutujici, aby,
> kdyz se treba po delsi dobe dostanou k emailu, docetli vsechny zpravy z
> konference az do konce a teprve pak reagovali pouze na _nevyresene_
> veci. Neni duvod dokazovat, ze to take vim, kdyz uz je thread treba
> tyden ukonceny. Mozna by stalo za to, dat to i do Meta-FAQ.
>
> P.S. Neberte si to osobne, ale tohle je dost frekventovana konference a
> [...]

 vobec to neberiem osobne... Chcel by som sa tymto ospravedlnit za
niekolko mailov po funuse, ktore prisli az teraz, pretoze tu ma admin
problemy s dns-om a nedorucovali sa maily smerom von. Presli az teraz.
Dufam, ze aspon tento dojde v normalnom case.

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.