trideni textoveho souboru

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červen 13 15:15:59 CEST 2000

On 13/06/2000, elef wrote:

>  vobec to neberiem osobne... Chcel by som sa tymto ospravedlnit za
> niekolko mailov po funuse, ktore prisli az teraz, pretoze tu ma admin
> problemy s dns-om a nedorucovali sa maily smerom von. Presli az teraz.
> Dufam, ze aspon tento dojde v normalnom case.

No, pokud jste v tom nevinne, tak se omlouvam, ze jsem si Vas vybral za
priklad :), nicmene k tomu, co jsem popsal vyse obcas dochazi a myslim,
ze by vazne neskodilo na to upozornit v Meta-FAQ...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi