Swap pres NFS

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Červen 13 14:53:17 CEST 2000

>  : swapování přes NFS. Vyrobil jsem si na serveru 20MB swapovací soubor
> je k tomu treba patch, ja som kedysi mal diskless pocitace (8-16MB RAM)

Na lpd server by swap pri 4MB mozna nemusel byt ani potreba, melo by
stacit si skompilovat skutecne minimalni jadro.

> mozno nbd je schodnejsia cesta....

Uz nejakou dobu to zkousim, dokonce i bez swapu, a pri zatizeni stroje
dostavam deadlock. Nebyt toho, tak to vypada velmi dobre.
Alternativni reseni podobne nbd je nwd: http://sci.felk.cvut.cz/nwd

J.K.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
       or <kybic na ieee.org>         tel. work +41 (21) 693 5142
For PGP key see my WWW page.       http://bigwww.epfl.ch/kybic