shutdown NFS-root clienta a "cross-rpm-instalace"

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 13 16:53:02 CEST 2000

 Vladimir Michl napsal:

> No s rpm skusenost nemam, ale pokud by se vytvorila podobna struktura v
> /tftpboot jako ma rpm na / tak by pomoci prepinace --root dir mohlo jit
> do tohoto podstromu normalne instalovat.

podle manualove stranky k rpm :-) bych prepinac --root klidne pouzil
postup asi takto:
- vytvorim si adresar, ktery bude virtualnim root
- v nem je potreba vytvorit prazdna databaze pro rpm - vytvorenim
  !!prazdneho!! adresare var/lib/rpm
- nakopirovani konfiguracnich souboru pro rpm
  (jsou nekde v /usr/lib/ ) do usr/lib v nasem adresari
- vyzkouseni na balicku, kde neni co zkazit na hlavnim systemu

**************************************

dalsi moznosti pouzit rpm2cpio a vykopirovat si z rpm balicku pouze
soubory a nainstalovat si je rucne

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.