shutdown NFS-root clienta a "cross-rpm-instalace"

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 13 16:55:52 CEST 2000

 Jiri Kasi Kastner napsal:
> Zdravim,
> beham x86-linux jako NFS-server a sgi-mips-linux kvuli malemu disku jako
> diskless clienta. Problem se objevi pri ukoncovani, to mi vypisuje dokolecka toto:
>
> Unmounting remote filesystems.rm: /var/lock/subsys/nfsfs: Read-only file system
> RPC: sendmsg returned error 128

No ani se nedivim, jestli jsou v te dobe jiz odmountovany nfs
filesystemy, tak se na ne spatne zapisuje :-)

reseni: uprava rc skriptu

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.