Problem s ftp.linux.cz (chyba DNS)

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 13 17:10:24 CEST 2000

 Zdenek Drlik napsal:
> Dobrý den,
> po změně poskytovatele připojení k internetu máme problém s přístupem na
> ftp.linux.cz. Připojení se nezdaří, server ohlásí, že máme chybu v DNS a
> klienta odpojí. Chyba je asi zakopána v DNS, ale nevím si rady, u koho.
> Zkoušel jsem chyba nalézt nslookupem a zjistil jsem, že některé servery
> (např. ns.cesnet.cz, odysseus.linux.cz) při "zjišťování" www.kleibl.cz
> odpoví: "ns.cesnet.cz can't find www.kleibl.cz: No response from
> server". Další servery však pracují dobře (ns.eunet.cz a další.) a
> [...]
problem muze byt v tom, je nekdo se pta primarniho nameserveru a nekdo
sekundarniho. Zkontrolujte si, zda poskytuji stejne informace, pak
patrejte dal.

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.