NOVY HARD DRIVE

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Úterý Červen 13 17:00:30 CEST 2000

On 13 Jun 2000, RobertS wrote:

> Zdravim Vas,
>
> marne patram po internetu a hledam informaci (postup)
> pro pridani dodatecneho HDD do pocitace, na kterem
> bezi pouze linux. Muzete mi prosim strucne poradit
> standardni postup po fyzickem pridani HDD do bedny?

To zalezi na tom, jak si predstavujete, ze ho budete pouzivat.
Mejjednodusi bude rozdelit ho fdiskem, na vzniklych partition vytvorit
pomoci mke2fs nebo mkswap filesystemy (no u toho mkswap ani ne tak
filesystem, ze) a pak vznikle patisny primountovat na potrebna mista
a upravit /etc/fstab (pripadne na ne jeste pred primountenim nakopirovat
stavajici obsahy adresaru, ktere budou mount pointy). Swapovaci partitions
zprovoznite pomoci swapon.
Vsechno je to ale velmi zavisle na tom, jak si predstavujete konecny stav.
Doporucil bych jeste Hard-DiskDD-U_upgrade-miniHOWTO. A zkuste byt kdyztak
podrobnejsi.

--
Michal Kaspar

VSE Praha