Novy hard drive

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 13 17:20:39 CEST 2000

!!!!!!! Proc pisete subject velkymi pismeny !!!!!!!!

 RobertS napsal:
> marne patram po internetu a hledam informaci (postup)
> pro pridani dodatecneho HDD do pocitace, na kterem
> bezi pouze linux. Muzete mi prosim strucne poradit
- Pripojim disk do pocitace (bez toho to nejde :-)
- Nabootuji linux. behem bootovani bych jiz mel vydet disk ve vypisu jadra
- fdiskem rozdelim (pokud potrebuji) fdisk /dev/hdx (za x dam b,c, nebo d)
- vytvorim filesystem na jednotlivych oblastich mkfs.ext2 /dev/hdxy
  ( kde x a y nahradite prislusnymi pismenky a cisly )
- pridam zaznam(y) do /etc/fstab

s pozdravem

-- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.