QoS - funguje to vubec?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 13 18:59:38 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> vypadek, resp. nejaka jeho HW cast), ktere sice usetri za PC a ne na
> specifickem HW, ale tyto je nucen zpetne vlozit napr. z toho duvodu, ze
> se mi ten SW QoSer podelal..., pak u techto vysokych rychlosti mi
> skutecne nezbyva nez konstatovat, ze nejaky zakladni router (CISCO to
> zrovna nemusi byt, ac je u nas v CR nejprotlacovanejsi) se stejnou
> funkcnosti, kterou je pro toto pozadovano, vyjde suma sumarum levneji,
> nehlede k tomu, ze se IMHO daleko jednoduseji vymeni krabice za krabici,
> nastraji zase draty, nastavi parametry a jede se...

BTW - ani to CISCO neshapuje 'presne' . A co se tyce problemu s HW - CISCO
neni zrovna nespolehlive, ale pokud Vam odejde (a stane se) tak nemate-li
zaplaceny nejaky ten support za patricne $$ tak zkuste sehnat okamzite
nahradni CISCO - zvlast pokud to je nejaky silnejsi stroj. Budete to
shanet par dni. Na PC sezenete potrebny nahradni dil za par hodin ...