Paskove zalohovaci mechaniky SLR vyhody/nevyhody ?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Červen 14 09:14:54 CEST 2000

Zdenek Drlik wrote:

> Používáme streamer Tandberg SLR 50 (25/50 GB), funguje bez problémů. Myslím,
> že o výběh se nejedná, navíc je opravdu o něco levnější než DLT.

Jsem se na to dival a z dalky to nak moc podezrele pripomina QIC pasky
a technologii? Od te se radeji drzim dal.
Nutno poznamenat, ze nektere jejich knihovny vypadaji presto zajimave
(SLR Library 1440).
Zajimave vypadajici technologie je VXA, uz to zacina nabizet vicero
firem, takze to asi chvili vydrzi. Zatim to k nam nikdo asi nevozi. :-(
http://www.ecrix.com/ To mrazeni, vareni a koupani v kafi vypada
uchvatne (extreme test). :-)))

	Majkl (majkl na tesnet.cz)