Paskove zalohovaci mechaniky SLR vyhody/nevyhody ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 14 10:56:16 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, Zdenek Drlik wrote:

> Používáme streamer Tandberg SLR 50 (25/50 GB), funguje bez problémů. Myslím,
> že o výběh se nejedná, navíc je opravdu o něco levnější než DLT.

Zdravim,

Divam se na specifikaci SLR100 mechaniky od Tandbergu a docela se mi libi
az na jednu vec. Polozka 'Tape motion' . Pise se tam ze rychlost pasky pro
cteni/zapis je 52,5-70-87,5 ips a pri previjeni 103 ips . Vyplyva mi z
toho ze najit na pasce nejaky vzdaleny blok trva skoro stejne dlouho jako
tam dojet klasickym ctenim. Tedy u plne 50GB pasky to muze trvat i dve
hodiny.

Je to pravda ? Mate takovou zkusenost - respektive za jak dlouho jste
schopen obnovit z backupu soubor ktery je ulozen nekde na konci pasky ?