XFree86 vs. "poskakujici" mys pri zatezi

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 14 12:29:28 CEST 2000

Vstupuji do threadu trochu později (nevěděl jsem na jaký z příspěvků
odpovědět dříve), ale mám stejné příznaky a docela jednoznačné indicie:

Měl jsem u stroje sériovou myš a vůbec žádné problémy nebyly. Poté jsem
myš upgradoval na Genius NetMouse Pro (kolečko ve formě "kolébky" mne
nadobro zlákalo). Při té příližitosti jsem si chtěl uvolnit sériový
port a tak jsem pořídil PS/2 verzi. Pár měsíců po této výměně na domácím
počítači jsem stejnou výměnu realizoval v práci. V obou případech myš
začala poskakovat == při pohybu myši či stisku tlačítka přeskočí
(nepřeběhne - skutečně přeskočí) na úplně jiné souřadnice.

Nicméně jak jsem říkal mám jednoznačné indicie... V práci poskakovala
pouze v případě, že jsem četl z datového CD a to jen do té doby, než
jsem pomocí hdparam nastavil -c1d1u1. Doma taktéž skákala při čtení
datového CD (také -u1 a spol. pomohlo), ale taktéž při čtení/zápisu z/na
ZIPku. Té bohužel -u1 nelze nařídit. Ze zmíněného tedy usuzuji na
problémy s IRQ. V obou případech se zmiňované CD a ZIPka nachází na
druhém IDE řadiči == v mém případě tedy vůči IRQ 15.

Bohužel nejsem jaderný programátor...
Slávek.