SAT pripojeni na INET

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Červen 14 12:23:25 CEST 2000

Radek Valek wrote:
> mam sitku pripojenou pres MASQ gateway (RedHat) a Breeze adapter do Inetu.
> Pripojeni je omezeno limitem a kazde mega navic se zle plati...
> Mate nekdo zkusenosti se satelitni kartou a sw, ktera presmeruje dowloady z
> Inetu pres Astra satelit? Stoji to kolem 5tikila mesicne a vyhodou je krome
> rychlosti take fakt, ze velke objemy jdou mimo zpoplatnenou cestu (Breeze).
> Nepodarilo se mi zjistit, zda se nekdo zabyva realizaci tohoto pripojeni v
> Cechach pro malou sit a Linux. Nevim ani tehnicke pozadi a budu rad za
> kazdou zkusenost a informaci.

Touzite po sat linku co nabizeji na http://www.sysco.cz/?
Pak v linuxu to chodi, tady o kousek dal to provozuji. Pevna linka
nakem a k tomu tohle. Da se to nak rozumne i nastavit, ze neco se ma
tahat pres SAT a neco ne. Dal jsem se o to nezajimal.
Predpokladam, ze kdyz se primo u prodejce zeptate, tak s tim
poradi/nainstaluje. V kontaktech na sysco.cz mate uveden kontakt
na ENVIRO s.r.o., ptejte se tam, tot nasi pobliz sousede. :-)

	Majkl (majkl na tesnet.cz)