SAT pripojeni na INET

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červen 14 13:57:26 CEST 2000

On 14/06/2000, Michal Dobes wrote:

> Touzite po sat linku co nabizeji na http://www.sysco.cz/?
> Pak v linuxu to chodi, tady o kousek dal to provozuji. Pevna linka
> nakem a k tomu tohle. Da se to nak rozumne i nastavit, ze neco se ma
> tahat pres SAT a neco ne. Dal jsem se o to nezajimal.
> Predpokladam, ze kdyz se primo u prodejce zeptate, tak s tim
> poradi/nainstaluje. V kontaktech na sysco.cz mate uveden kontakt
> na ENVIRO s.r.o., ptejte se tam, tot nasi pobliz sousede. :-)

Muzu se zeptat, jakych s tim dosahujete prenosovych rychlosti? Rozpeti 1
az 45 Mbit/s je pomerne siroke :)
Jinak to vypada velice sympaticky, docela me to laka :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi