dva DNS na jednom pocitaci, DNS proxy

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Čtvrtek Červen 15 09:02:22 CEST 2000

    Ahoj,

- mam intranet 192.168.0.0
a DNS mojefirma.cz obsahuje vse o lokalni siti

- pak firewall

- a potom pripojeni do internetu,
kde je u providera DNS mojefirma.cz a www server

Chtel bych si zavest svuj vlastni lokalni DNS server,
ktery je pristupny pouze lokalne. Byly by tam zaneseny
vsechny udaje o pocitacich.Chtel bych aby
vyrizoval i dotazy lokalnich klientu co chteji brouzdat
po internetu. Jak muzu udelat aby to fungovalo,
kdyz domena  mojefirma.cz uz existuje u providera??

Cetl jsem v velkem pruvodci DNS, ze existuji ruzna reseni,
ale mne zajima prave jak a kde sehnat DNS proxy
a jestli to takhle nekdo vubec pouziva.

        Dekuji za odpoved, Roman