reverzni DNS nefunkcni

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červen 15 11:58:20 CEST 2000

"Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:

> Aha. A cely internet vstane, a jako jeden muz upgraduje sve klienty
> a servery.

Zminene RFC chapu tak, ze pokud to umi druha strana, tak je reseni
s lomitkem preferovane. Je tam k tomu jakasi diskuse...

> V cele s Billem Gatesem za zarnymi novymi zitrky...

:-) taky jsem chtel predtim neco takoveho napsat.

> Prosim vas, kde jsem doporucil ("casto") "ignorovat" RFC? Vzdyt
> to vami idolizovane RFC rika "toto je jedna z moznosti" - ja jsem
> jen rekl "tato moznost neni az tak chytra, jak by se mohlo zdat".

Dobre, cirou nahodou jsem si precetl Vas nazor na qmailove 8BITMIME
v konferenci sendmail, a prehnal jsem to na "casto".

> Mimochodem, jeste porad cekam, az mi nekdo vysvetli, v cem je
> delegace pres aliasy chytrejsi, rychlejsi nebo lepsi nez prima
> delegace pres NS zaznamy.

Ja ne.

Vas predminuly prispevek do tohoto threadu mi proste pripadal, ze nabadate
k porusovani RFC, kdykoli to nekomu pripada rozumne. Tudy cesta nevede.
Osobni napadani, ktere jsem zkusil predvest, take v mnoha pripadech neni
k nicemu dobre.

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229