gcc-2.95.2 a inline metody

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 19 14:40:25 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Ahoj,
>
> setkal jsem se se zajimavou veci. S cim si gcc na Linuxu hrave poradi se
> na HPUXu nepodari. Jedna se o inline metody. Na Linuxu je vsechno OK.
> Pekne se daj do objektfilu a pri linkovani se poslusne slinkujou. Kdezto
> na HPUXu se do object filu nedaj. Stejny kompilator, stejny zdrojaky.
> Potkali jste se nekdo s necim podobnym, nebo mate nejakej napad jak na
> to?

-fkeep-inline-functions - vytvori normalne volatelne verze inlinovanych
funkci.
Inlinovane funkce by se ale bez tohoto prepincace v objektu vyskytovat
nemely, odkud by se vzaly, kdyz byly inlinovany?

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>