SAT pripojeni na INET

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Červen 15 13:02:09 CEST 2000

Radek Valek wrote:

> Ja jsem kontaktoval jak ENVIRO, tak SYSCO a jejich odpovedi na me delaji
> znacne vahavy dojem...
> Jestli s tim neobtezuju, muzem i mejlnou naprimo rozumy - chystam se to
> totiz provozovat tak, jak jste popsal Vasi situaci.
> Souhlas ?
> RV

Prohlizel jsem ty stranky a docela me to zaujalo.

Jen mi neni jasne routovani, jak se zaridi, aby
mi data zpatky byly routovany pres ten satelit,
to by prece musela byt jina IP adresa. Je to tak?
Tj. ze sam u sebe posilam k providerovi pakety,
kde moje IP adresa je ta, na kterou to pujde
pres ten satelit ?
Tohle tam totiz prilis jasne popsano neni, ale jinak
to snad ani nejde.

A taky tam neni uvedeno, jake spojeni ma ta Astra
do Internetu. Zjistil jste to nekdo ?

V pripade priznivych odpovedi to muze byt znacne
cenove zajimave i domu, nejen do prace.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz