SAT pripojeni na INET

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Pondělí Červen 19 09:49:13 CEST 2000

Radek Valek wrote:
> Nepodarilo se mi zjistit, zda se nekdo zabyva realizaci tohoto pripojeni v
> Cechach pro malou sit a Linux. Nevim ani tehnicke pozadi a budu rad za
> kazdou zkusenost a informaci.

Jak jsem pochopil (mozna spatne), SYSCO je jen distributorem
EuropeOnline.  Zkuste se podivat na http://www.europeonline.net, v Info
-> FAQ jiste najdete odpoved na mnoho svych otazek.

Prave minuly tyden jsem to testoval s kartou DVB
(http://linuxtv.org/dvb/ - verze 0.04; 0.05 mi nechtela behat).
Downloady sly kolem 640 kbit z ftp.europeonline.net.  Jiste by slo i
vic, ale mame slaby signal.  Televize bezela hezky.

Nelibily se mi na tom dlouhe odezvy (nez se clovek neceho docka...) a
spatna dostupnost ceskych webu (je to potreba nakonfigurovat tak ze
domena .cz pujde primo).  Je to ale jiste tim, ze jsem zmlsany.  Pro
uzivatele pretizene 64ky bude tohle jiste raj.

V kazdem pripade, na velke downloady (v dobe slabeho provozu - rek bych
ze kapacita pripojeni satelitu do Internetu neni "dostatecna" :) ) je to
zajimave reseni.  Jak se totiz ten satelit jednou rozbehne, jede mu to
pekne, ale i na normalni provoz je to dosti pouzitelne.

Bylo by jeste pekne zkusit chytat broadcasty.  Jestli to nekdo bude
pokouset, rad bych se o tom dovedel.

L.P.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>; ISO-8859-2 ready
PGP key: http://www.clnet.cz/~farco/pgp.txt