Paskove zalohovaci mechaniky SLR vyhody/nevyhody ?

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Červen 15 13:00:18 CEST 2000

> Zdravim,
>
> Divam se na specifikaci SLR100 mechaniky od Tandbergu a docela se mi libi
> az na jednu vec. Polozka 'Tape motion' . Pise se tam ze rychlost pasky pro
> cteni/zapis je 52,5-70-87,5 ips a pri previjeni 103 ips . Vyplyva mi z
> toho ze najit na pasce nejaky vzdaleny blok trva skoro stejne dlouho jako
> tam dojet klasickym ctenim. Tedy u plne 50GB pasky to muze trvat i dve
> hodiny.

Zdravim,

chapu Vasi obavu, ale jdete na to spatne :-)))

Ona totiz ta paska je vicestopa. Abych byl konkretni, uvedu priklad.
Mam SLR5 (4/8GB). Zapsat ji plnou trva asi 3 hodiny (2,7GB/hod). Protoze je
ale na pasce 46stop, tak "pretocena na konec" je 46x rychleji (tedy
maximalne za 5minut), i kdyby se posouvala stejne rychle jako cetla.

Jinak pokud budu srovnavat cenove srovnatelne mechaniky napr. HP DAT a
Tandberg SLR, tak doporucuji jednoznacne SLR. (Zaruka na mechaniku 3roky a
na medium 10let.)

--
Kolbis