ISDN karta Asuscom

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Červen 15 16:14:35 CEST 2000

To je přesně ona. Nicméně je třeba se podívat na soubor s konfigurací v
kernel-_příslušná_verze_.src.rpm - v jádrech nacházejících se do RedHatu
6.1 včetně 2.2.13 zakompilována nebyla.

Proto jsem volil cestu patche a rekompilace příslušného kernel-*.src.rpm.
Jednak proto, abych nepřišel o patche, které tam dávají RedHati. A hlavně
proto, abych měl jádro instalované z RPMka a nedělal si na serveru
zbytečný nepořádek v instalovaných balíčcích.

Slávek.